sesvis sm

Garancija in servis – dejavnik odločanja

Izdelkov, namenjenih varovanju, ne kupujemo pogosto, zato je pomemben dejavnik odločanja tudi garancija, ki ji morata slediti ustrezen servis in vzdrževanje.

Vsi se zavedamo, da se izdelki, ki zagotavljajo varnost, obrabljajo tako kot vsi drugi proizvodi. Z ustreznim servisiranje lahko bistveno podaljšamo njihovo življenjsko dobo, zagotovimo uporabnost in zmanjšamo stroške (prihranimo pri predčasnem nakupu novih izdelkov).
Še posebej moramo biti pozorni pri izdelkih, za katere je vzdrževanje zakonsko predpisano ali priporočeno. To so predvsem protipožarni elementi (vrata, stene ...) in/ali evakuacijski elementi. ZAG predvideva, da se izdelki vzdržujejo po priporočilih proizvajalcev, ki se običajno zaščitijo in predpišejo vzdrževanje vsaj enkrat letno, pri bolj obremenjenih izdelkih (večja intermitenca prehodov) pa tudi večkrat letno. Pomembno je, da uporabnik in/ali lastnik objekta poznata to odgovornost in poskrbita, da vzdrževanje opravi ustrezno usposobljen izvajalec.

V družbi Dorko d.o.o. se redno šolamo in usposabljamo pri v svetu uveljavljenih proizvajalcih protipožarnih elementov, kar lahko dokazujemo z ustreznimi potrdili. O pregledu in servisu izdamo ustrezno potrdilo, s katerim lahko lastnik in/ali uporabnik inšpekcijskim službam dokazuje ustrezno skrb za vse navedene izdelke.

 

 

VEČ KOT 75% VLOMOV

Se zgodi skozi vhodna vrata. Več preberete tu...

 

POKLIČITE NAS

Za pomoč pri nakupu ali naročilo nas pokličite na 051/336-391

 

ZAHTEVAJTE CERTIFIKAT!

Kako varna so v resnici vrata, ki jih prodajalci ponujajo? Več preberite tu...

 

KAKO PREPREČITI VLOM?

Število vlomov v stanovanja in hiše narašča iz leta v leto. Več...

 
 
 

Dorko d.o.o., Ljubljanska ulica 75, 2000 Maribor, Slovenija | dorko.si | vse pravice pridržane. | administrator |